ALGEMENE VOORWAARDEN

WEBSHOP

Artikel 1 – hoedanigheid

De Webshop is het online verkooppunt van het Belgische Motorhome Reizigers,  voor het aanbieden van (promotie-)artikelen.

Maatschappelijke zetel en verantwoordelijke:

Belgische Motorhome Reizigers VZW

Verantwoordelijke : Jan Simoen
Natiënlaan 2
3630 maasmechelen
BE0783.299.249
+32 472 715 299

Artikel 2 – betalingswijze

Artikelen geboekt via de webshop worden onmiddellijk betaald via een online banktransactie. De juiste gegevens (rekeningnummer, referentienummer bestelling, te betalen bedrag, bestemmeling enz.) staan vermeld in het scherm dat verschijnt wanneer de banktransactie plaatsvindt en vooraleer de koper de kaart in de kaartlezer stopt. Betalingen dienen onmiddellijk te gebeuren. Indien er niet onmiddellijk wordt betaald, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

Artikel 3 – kosten webshop

Er worden door het www.belgischemotorhomereizigers.be geen administratieve kosten aangerekend voor een betalingstransactie via de webshop, transportkosten daarintegen kosten €6,5- voor opgestuurde produkten.

Artikel 4 – terugbetaling

Na de betaling worden de artikelen éénmaal per week verstuurd naar de koper. In geval van herroeping conform artikel 8 hierna, behoudt www.belgischemotorhomereizigers.be zich het recht om van de koper de administratieve kosten terug te eisen (minimum €5,-). Levering kan dus 10 werkdagen duren, aangezien dit met pakjesdienst of met Bpost gebeurt.

Tickets voor reservatie van een activiteit worden niet omgeruild of terugbetaald, tenzij het event wordt geannuleerd, dan volgt een automatische terugbetaling van de tickets.

Artikel 5 – (E-) tickets/inschrijvingsbewijzen

Na de betalingsbevestiging ontvangt de koper de e-tickets of het inschrijvingsbewijs onmiddellijk per e-mail. De e-tickets (digitaal of papier) zijn soms voorzien van een QR-code en moet u meebrengen naar de activiteit als bewijs van betaling en toegangsticket. Ze verleent de houder toegang tot de activiteit onder de bijzondere voorwaarden vermeld voor de betrokken activiteit (zoals bvb. het tonen van een lid-kaart en identiteitskaart).

Artikel 6 – misbruik

De tickets zijn in principe persoonlijk en mogen niet doorverkocht of overgedragen worden tenzij aan personen die voldoen aan de bijzondere voorwaarden voor de betrokken activiteit.

Artikel 7 – persoonsgegevens

Persoonlijke gegevens zullen worden gebruikt om een bestelling te verwerken en voor andere doeleinden zoals beschreven in ons privacybeleid. Persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven. De meegedeelde persoonsgegevens worden eveneens bijgehouden om noodzakelijke controles tijdens de activiteit te kunnen uitvoeren.

Artikel 8

Zoals voorzien door de wet beschikt de koper na ontvangst van het gekochte product over een periode van veertien werkdagen om de aankoop te annuleren of een fout in de bestelling door te geven. (een administratieve kost kan wel aangerekend worden, minimaal €5,- ). De koper kan dit uitsluitend schriftelijk melden door middel van een e-mail gericht aan info@belgischemotorhomereizigers.be

Artikel 9 De koper erkent kennis te hebben genomen van deze algemene voorwaarden en verklaart zich hiermee akkoord. De koper geeft zijn/haar akkoord op het moment van betaling.

Artikel 10 Op overeenkomsten tussen koper en verkoper waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend het Belgisch recht van toepassing. In geval van betwisting zijn de rechtbanken van de maatschappelijke zetel van www.belgischemotorhomereizigers.be bevoegd.

Artikel 11

BMR is nooit verantwoordelijk voor fouten vermeld op de website en facebookpagina of via andere communicatiemiddelen.

Activiteiten dienen ten laatste 14 dagen op voorhand betaald te worden.

Terugbetalingsbeleid treffens :

14 dagen op voorhand is er de mogelijkheid om alles terug te betalen, mits betaling van een administratieve kost (minimum €5,-).

Minder dan 14 dagen op voorhand 50% ,

minder dan 7 dagen op voorhand zijn alle reeds gemaakte onkosten niet terug betaalbaar met een minimum van 50%.

afwezigheid op activiteiten / maaltijden niet terug betaalbaar

BMR kan ter alle tijde leden weigeren wegens gedrag dat niet strookt met de waarden van de groep of het niet volgen van de regels op treffens of andere festiviteiten.

BMR kan leden of aanwezigen van een “activiteit” verwijderen bij het niet volgen van gemaakte afspraken zonder dat het lid er aanspraak op maakt om kosten terug te vorderen.

X